Адно акно - СШ 2 г.Кобрына
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адно акно

ПАВАЖАНЫЯ ГРАМАДЗЯНЕ!

Для атрымання неабходнай інфармацыі ці атрымання даведак Вы можаце звярнуцца
ў канцылярыю на другім паверсе школы да сакратара

Пашкевіч Святланы Міхайлаўны
тэл. +375 (01642) 3 04 80

Прыём і кансультаванне грамадзян ажыццяўляе кіраўнік установы
Кудраўцаў Аляксандр Яўгенавіч  

Час працы:

Панядзелак

Аўторак

Серада

Чацверг

Пятніца

9.00 - 18.20

перапынак для адпачынку і ежы

13.40 - 14.00

8.00 – 17.00

перапынак для адпачынку і ежы

13.00 - 14.00

8.00 – 17.20

перапынак для адпачынку і ежы

14.40 - 15.00

8.00 - 17.00

перапынак для адпачынку і ежы

13.00 - 14.00

8.00 - 17.00

перапынак для адпачынку і ежы

13.00 - 14.00

Выхадны: субота, нядзеля
Графік прыёму грамадзян па асабістых пытаннях:
1-ы панядзелак месяца з 8.00 да 11.00
3-я пятніца месяца з 17.00 да 20.00

 Асноўнымі заканадаўчымі актамі, якія складаюць заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб зваротах грамадзян, з’яўляюцца:
  1. Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;
  2. Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-3 «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»;
  3. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 23 сакавіка 2015 г. № 135 «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у Дырэктыву Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь»
  4. Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату»
  5. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян» (стар. 7-16) 
  6. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 23 ліпеня 2012 г. № 667 «Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»
  7. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 16 сакавіка 2005 г. № 285 «Аб некаторых пытаннях арганізацыі работы з кнігай заўваг і прапаноў і ўнясенні змяненняў і дапаўненняў у некаторыя пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь» (стар. 55-60)
  8. Дэкрэт Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 15 снежня 2014 г. № 5 «Аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый»
  9. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 30 снежня 2012 г. № 1256 «Аб некаторых пытаннях выдачы і сведчання копій дакументаў, якія закранаюць правы і (ці) законныя інтарэсы грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб»
  10. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 30 снежня 2011 г. № 1786 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў» (стар. 98-102)
  11. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 19 студзеня 2012 г. № 58 «Аб ўнясенні дапаўненняў і змяненняў у некаторыя пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь» (стар. 8-12)
  12. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 29 верасня 2010 г. № 502 «Аб ўнясенні змяненняў і дапаўненняў ва Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 16 чэрвеня 2003 г. № 254» (стар. 5-13)
  13. Закон Рэспублікі Беларусь 14 чэрвеня 2007 г. № 239-3 «Аб дзяржаўных сацыяльных льготах, правах і гарантыях для асобных катэгорый грамадзян» (стар. 12-28)

ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ О СЛУЖБЕ «ОДНО ОКНО»

Основной целью службы «одно окно» Кобринского районного исполнительного комитета является обеспечение в одном месте приема заявлений заинтересованных лиц по осуществлению административных процедур и выдачи административных решений по ним в соответствии с перечнем административных процедур, утвержденным постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 17 октября 2018 г. №740 «О перечне административных процедур, прием заявлений и выдача решений по которым осуществляется через службу «одно окно». 

ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ (ФУНКЦИИ) СЛУЖБЫ «ОДНО ОКНО»

• обеспечение реализации заявительного принципа «одно окно» при обращении заинтересованных лиц за осуществлением административных процедур;
• создание условий для подачи в одном месте заинтересованными лицами заявлений по осуществлению административных процедур;
• оказание бесплатной консультативной помощи по вопросам подготовки документов, необходимых для осуществления административных процедур; • обеспечение своевременной и качественной подготовки документов, необходимых для осуществления административных процедур;
• выдача административных решений;
• выдача уникального идентификатора. 

СЛУЖБА «ОДНО ОКНО» осуществляет прием заявлений заинтересованных лиц по осуществлению административных процедур согласно: перечню административных процедур, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан, утвержденному Указом Президента Республики Беларусь от 26 апреля 2010 г. № 200 «Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан»; единому перечню административных процедур, осуществляемых в отношении субъектов хозяйствования, утвержденному постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 24 сентября 2021 г. № 548 «Об административных процедурах, осуществляемых в отношении субъектов хозяйствования". 

Местонахождение и телефоны  службы «Одно окно»:

г.Кобрин, ул.Суворова, 25
1 этаж, каб. 105;


8 (01642) 3 18 87;
6 66 13;  142

Режим работы:

Понедельник, среда, четверг, пятница с 8.00 до 17.00
(без перерыва на обед)


Вторник с 8.00 до 20.00
(без перерыва на обед)


Суббота с 8.00 до 12.00

Должностные лица
службы «Одно окно»:

Олесюк Галина Алексеевна - заместитель начальника отдела по работе с обращениями граждан  и юридических лиц
8 (01642) 6 66 13

Бриштен Анна Александровна -
специалист службы "одно окно",
8 (01642) 3 18 87

Мендель Людмила Ивановна – 
специалист    службы "одно окно",
8 (01642) 3 18 87

Шибун Виктория Борисовна – 
старший специалист службы "одно окно",
8 (01642) 3 18 87